Gyakran ismételt kérdések

Általános információk



Milyen szállítási lehetőségeket kínálnak?
szállításról a DPD gondoskolik.


Van lehetőség személyes átvételre?

Nem, ezt a lehetőséget nem kínáljuk. Az árut futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre. A futárszolgálat előzetesen felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztethessék az esetleges változásokat.


Milyen fizetési lehetőségeket kínálnak?
Utánvétes fizetés lehetséges, azaz Ön akkor fizet a futárnak, amikor átveszi az árut.


Mennyi a szállítási idő?

Minden munkanap indítunk csomagot. A futárszolgálattal való kézbesítés 1-3 munkanapon belül.


Mit kell tennem reklamáció esetén?
A vásárlástól számított 2 évig díjmentes garanciális javítást biztosítunk. A reklamált árut úgy kell becsomagolni, hogy a szállítás során ne sérüljön meg. Töltse ki a reklamációs jegyzőkönyvet a hiba pontos leírásával, és küldje el az
itt található információk szerint.